Marraskuussa ihmiset ovatkin positiivisempia

Vibemetrics-palvelu sisältää kymmeniä tuhansia fiiliksiä usean vuoden ajalta. Tilastot kertovat mielenkiintoisia yksityiskohtia tuhansien ihmisten työpäiväkokemuksesta. Niistä voimme myös päätellä, milloin on hyvä hetki kysyä ihmisiltä fiiliksiä.

Tilastot perustuvat anonyymiin fiilistilastointiin Vibemetrics-palvelua käyttävistä asiakkaista (*).

Fiiliksiä annetaan eniten perjantaisin

Vertasimme marraskuuta viiden vuoden ajalta kaikkiin muihin kuukausiin. Yllätykseksemme ilmeni, että marraskuussa ihmiset ovat 15 prosenttia positiivisempia kuin muina kuukausina keskimäärin. Marraskuiden aikana on annettu yli 5000 fiilistä. Koko aineistossa viideltä vuodelta on yli 70 000 fiilistä.

Marraskuussa ihmiset ovat 15 prosenttia positiivisempia kuin muina kuukausina keskimäärin.

Eniten marraskuussa annetaan fiiliksiä keskiviikkoisin, kun keskimäärin suosituin päivä antaa fiiliksiä on perjantai. Keskimäärin positiivisimpia fiiliksiä annetaan perjantaisin, mutta marraskuussa torstaisin.

marraskuun viikon fiilisjakauma

Marraskuun viikonpäivät ja fiilisten jakauma.

Fiiliksillä menestytään

Fiiliksillä on merkitystä, kun halutaan luoda uutta ja tehdä ennätyksiä. Kun kuuntelet mitä ihmiset kertovat, voit tarttua asioihin ja vaikuttaa tulokseen ja osallistaa ihmiset.

Käyttötilastot esimerkki

Vibemetrics tuottaa runsaasti tilastoja asiakkaille.

 

Haluatko lisää fiilistilastoja?

Julkaisemme jatkossakin tilastoja Twitterissä ja uutiskirjeessämme. Tule mukaan!


*) Fiilistilasto perustuu anonymisoituun tilastototietoon tuloksista. Asiakkailta on kysytty lupa tilastotiedon hyödyntämiseen.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

%d bloggers like this: